ارومیه؛

انجمن خیرین کتابخانه ساز گامی مهم در توسعه فضای کتابخانه ای

اعضای هیئت مدیره انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان بوکان تغییر یافت.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رییس اداره ی کتابخانه های عمومی شهرستان بوکان اعلام کرد : به دنبال انصراف دو نفر از اعضاء هیئت مدیره انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان بوکان از حضور در ترکیب اعضای اصلی هیات مدیره، دو نفر از اعضای علی‌البدل به نام های معصومه صالحیان و عبداله یونسی به ترکیب اعضای اصلی اضافه شده و تغییراتی در سمت هیات مدیره صورت پذیرفت .

خالد یوسفی ادامه داد : بر همین اساس مریم صالحیان به عنوان رئیس هیات مدیره، حسن صناعتی به عنوان نائب رئیس هیات مدیره، یاسین مجیدی به عنوان مدیر عامل، سلیمان فیضی به عنوان خزانه‌دار و امیر کدخدامحمدی به عنوان منشی هیات مدیره انتخاب شدند.

وی ضمن آروزی موفقیت برای انجمن، با عنایت به علاقمندی اعضاء هیات مدیره به ترویج کتاب و کتابخوانی، اظهار امیدواری کرد که این انجمن بتواند در راستای توسعه و تجهیز فضای کتابخانه‌ای در شهرستان بوکان مفید بوده و گامهای موثری بردارد.

شایان ذکر است که انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان بوکان در سال 1392 با هدف فعالیت در حوزه ساخت، توسعه، تجهیز، نوسازی، تامین منابع کتابخانه‌های عمومی در شهرستان بوکان تاسیس شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.