اردبیل؛

نامتوازن بودن تخصیص اعتبارات در کشور

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه تخصیص اعتبارات در کشور نامتوازن بوده و استان اردبیل در این زمینه مورد بی‌مهری‌های فراوانی قرار داده شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ولی ملکی در جلسه شورای اداری در اردبیل اظهار داشت: متاسفانه تخصیص اعتبارات در کشور نامتوازن بوده و استان اردبیل در این زمینه مورد بی‌مهری‌های فراوانی قرار داده شده و در بسیاری از بخش‌ها توسعه نیافته است.

وی با اشاره به اینکه دولت باید نسبت به تخصیص اعتبارات به صورت متوازن و عادلانه اهتمام ویژه‌ای داشته باشد٬ افزود: بودجه راه‌آهن‌های استان‌های کشور در حال حاضر 30 برابر بودجه استان اردبیل است که این موضوع امری تاسف‌بار بوده و بودجه اختصاص یافته به راه‌آهن اردبیل نمی‌تواند حتی خرابی‌های آن را درست و بازسازی کند.

ملکی با بیان اینکه مهم‌ترین مطالبه مردم از دولت یازدهم تصویب منطقه آزاد تجاری و احداث راه‌آهن اردبیل است٬ تصریح کرد: باید در مدت باقی‌مانده دولت یازدهم این دو امر محقق شود چرا که نگرانی‌های زیادی در بین مردم استان اردبیل وجود دارد.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: یکی از راهکارهای توسعه استان اردبیل سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است که نیاز است روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری تسریع شود تا بتوانیم این منطقه را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.