ریاحی:

نبود امنیت در بحرین ،باعث لغو اعزام هندبالیست ها شد

مسئول اداره امور فدراسیون گفت:نبود امنیت در بحرین باعث عدم اعزام تیم ملی نوجوانان به مسابقات آسیایی شد.

ریاحی: نبود امنیت در بحرین ،باعث لغو اعزام هندبالیست ها شداکبر ریاحی در خصوص لغو اعزام تیم ملی نوجوانان به مسابقات آسیایی بحرین در گفتگو با خبرنگار توپ وتور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: تيم ملي هندبال نوجوانان از يک سال پيش خود را براي شرکت در هفتمين دوره مسابقات هندبال قهرماني نوجوانان آسيا و انتخابي قهرماني جهان که از 6 تا 15 شهريور ماه 1395 در بحرين برگزار مي شود آماده کرده بود.

هندبالیست های نوجوان در اردوهای مختلفی شرکت کرده و زحمات زیادی کشیدند و هزینه های زیادی نیز صرف برگزاری اردوهای مختلف شد.

وی در ادامه افزود: این ملی پوشان به مدت یک سال از مسائل مختلف از جمله خانواده ،تحصیل،خدمت سربازی و تمامی خواسته های خود گذشتند و سختیهای زیادی متحمل شدند. حضور این تیم در مسابقات آسیایی و انتخابی جهانی برای فدراسیون هندبال بسیار حائز اهمیت بود.

وی تصریح کرد: متاسفانه به علت وخيم تر شدن اوضاع  امنيتي در بحرين احتمال خطرات زیادی براي ورزشکاران تيم ملي داشته و از سوی شورای امنیت تصميم بر عدم اعزام تيم‌هاي ورزشي به بحرين گرفته شد.

ریاحی در پایان خاطرنشان کرد:  هرچند این مساله باعث ناراحتی تیم ملی نوجوانان شد ، اما به هر حال ما تابع قوانین و مقررات هستیم و این موضوع صرفا به علت امنیت بازیکنان و کادر فنی بوده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار