اهواز؛

توزیع بیش از 500 تن مرغ منجمد در مردادماه

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان بیان کرد: 850 تن مرغ منجمد در قالب طرح تنظیم بازار در مرداد ماه در استان توزیع شده است و هیچ مشکلی برای عرضه بیشتر وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هادی سلامات اظهار داشت: این شرکت مرغ منجمد را با کیفیت و ماندگاری 4 ماه به قیمت هر کیلوگرم 4 هزار و 800 تومان در اختیار تعاونی‌های توزیعی قرار می‌دهد و این تعاونی‌‌ها مرغ را در شهرستان‌ها به فروش می‌رسانند.

وی افزود: موجودی مرغ منجمد در سردخانه‌های این شرکت 400 تن است و در صورت نیاز این میزان قابل افزایش است و هیچ مشکلی برای تأمین مرغ منجمد در این روزها وجود ندارد.

سلامات تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد درب سردخانه 4800 تومان است اما قیمت مصرف کننده به دلیل هزینه‌های حمل و نقل از سردخانه تا محل فروش از 5300 تومان تا 5400 تومان متغیر است.

وی ادامه داد: قیمت مرغ منجمد برای مصرف کننده در شهرستان‌های اهواز، آبادان، خرمشهر، کارون و حمیدیه که نزدیک سردخانه‌های این شرکت هستند، 5300 تومان و برای سایر شهرستان‌های استان 5400 تومان است.

سلامات خاطرنشان کرد: کل مرغ‌های منجمد شرکت پشتیبانی امور دام تولید داخل کشور بوده و از نظر بهداشتی نیز در شرایط ایده‌آل نگهداری می‌شوند و دارای تأییدیه اداره دامپزشکی هستند. همچنین این مرغ‌ها از نظر اندازه دارای سایزهای مناسبی هستند و وزنی بین 1200 تا 1800 گرم دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.