با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش:

بهره برداری از 3 طرح عمرانی، آموزشی و بهداشتی در آبدانان

در سومین روز از هفته دولت و با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، 3 طرح عمرانی، آموزشی و بهداشتی در شهرستان آبدانان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از 3 طرح عمرانی، آموزشی و بهداشتی در آبدانانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، ظهر امروز با حضور بطحایی معاون وزیر آموزش و پرورش، عسگری معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام، کاظم زاده نماینده مردم شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی چندین پروژه به بهره برداری رسید.

فرماندار آبدانان در حاشیه افتتاح و بهره برداری از این طرح ها گفت: برای افتتاح این طرح ها در مجموع، مبلغ 140 میلیارد ریال هزینه شده است.

مجید عسگری گفت: این طرح ها شامل افتتاح 4 مدرسه روستایی در شهرستان، افتتاح گاز رسانی به روستاهای هفت چشمه، پشت قلعه، وچکاب، وچکبود علیا و سفلی، گل گل علیا و سفلی و روستای سرپله و همچنین بهره برداری از مرکز درمانی شماره 2 شهرستان می باشد.

وی اظهار کرد: از هفته دولت سال گذشته که شعله گاز در شهرستان روشن شد، ضریب نفوذ گاز پیشبرد خوبی داشته و در حال حاضر 1500 مشترک گاز در سه بخش مرکزی، سرابباغ و مورموری داریم.

نماینده عالی دولت در آبدانان گفت: درمانگاه بهداشتی درمانی شماره 2 آبدانان در زمینی به مساحت 475 متر مربع در دو طبقه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال از سال 92 شروع شد که 3 میلیارد ریال از اعتبار این درمانگاه از شرکت نفت و 2 میلیارد دیگر از محل اعتبارات استانداری تأمین شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش، نماینده مردم حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار ایلام و مسوولین محلی همچنین با جانباز فرهنگی منصور عنبری و خانواده شهید فرهنگی شهید هوشنگ شیخی دیدار کردند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.