یزد؛

فیلترینگ نرم افزار تلگرام به زودی در کشور

با توافق مسئولان کشور، به زودی نرم افزار تلگرام فیلتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ معاون پژوهشکده فضای مجازی کشور در حاشیه برگزاری همایش جنگ نرم در شهرستان بافق، گفت: در بستر تلگرام مخابره ی رمز صورت میگیرد و اطلاعات افراد به صورت پوشیده از تلفن های همراه آنها برداشت و به خارج از مرز انتقال داده می شود.

روح الله مؤمنی نسب افزود: این موضوع باعث ایجاد مشکلات امنیتی عمیق و جدی در کشور و نظام می شود و به همین دلیل تمام مسئولان کشور با فیلتر کردن نرم افزار تلگرام توافق دارند و به زودی این نرم افزار فیلتر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه زمان فیلترینگ تلگرام دقیق مشخص نیست، تصریح کرد: عده ای معدتقدند تا قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهور ی باید این امر انجام شود.

معاون پژوهشکده فضای مجازی  کشور گفت: طراح تلگرام، صهیونیست های روس تبارِ ساکن آلمان بوده اند و برنامه نویس آن نیز یکی از بزرگترین ویروس نویسان جهان است.

وی درخصوص جایگزین نرم افزار تلگرام، خاطرنشان کرد: نرم‌افزارهای ایرانی مانند سروش، سلام، بیسفون و ... که همگی ایرانی هستند، تمام امکانات تلگرام را دارا بوده و از ضریب امنیتی 16 برابر بیشتر از تلگرام برخوردار می باشند.

همایش جنگ نرم، با سخنرانی معاون پژوهشکده فضای مجازی کشور شب گذشته به میزبانی روابط عمومی و پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی در شهرستان بافق برگزار شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۱:۴۱ ۲۵ آذر ۱۳۹۵
خیلی خوب میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۵
آخه چرا این کار رو میکنید