زنجان،

پرداخت تسهیلات ویژه بانکی به ناشران و نویسند گان

تسهیلات حمایتی به ناشران و نویسند گان در راه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سومین روز از برپایی هشتمین نمایشگاه کتاب زنجان با حواشی و اتفاقاتی همراه بود. اما در یک نگاه کلی به نظر می رسد هم نمایشگاه و هم بازدیدکنندگانش، کم کم در حال پیدا کردن خود و به اصطلاح جا افتادن هستند.
درسومین روز برپایی نمایشگاه، نسبت به روزهای قبل جمعیت بیشتری از نمایشگاه بازدید کردند.
این روز همچنین چهره هایی چون انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، دکتر وقفچی نماینده مردم زنجان  وطارم در مجلس شورای اسلامی  ، و جمعی از مسولان استانی از نمایشگاه بازدید کردند.
همچنین بازار برنامه های جنبی امروز هم داغ داغ بود میزگرد ترجمه و مترجمان شهرستانی با حضور مهشید میرمعزی ،اسدالله امرایی، محمدعلی جعفریه، محمود مرادی و جمع کثیری از مولفان و مترجمان شهرستانی برگزار شد
اما امروزمسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه  کتاب بانک شهر در حاشیه نمایشگاه در گفتگو با خبرنگاران  یک خبر خوش به ناشران و نویسنگان داشت  .
اکرمی با اشاره به درراه بودن بسته های حمایتی این بانک برای ناشران و نویسندگان از پرداخت تسهیلات ویژه به ناشرین و نویسندگانی که از طرف وزارت ارشاد به این بانک معرفی شوند و یا ناشرانی که در این بانک حساب  فعال دارند خبر داد.
وی افزود:این بانک در جهت توسعه صنعت نشر و حمایت از نویسند گان و ناشران وام با کمترین سود در اختیار این قشراز  جامعه قرار می دهد
مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه  کتاب بانک شهر گفت : از هفته آینده اطلاع رسانی این بسته حمایتی از طریق سایت وزارت ارشاد و سایت بانک شهر انجام می شود.


انتهای پیام/ن
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.