از این به بعد پرداخت های الکترونیکی‌تان را با این انگشتر انجام دهید

شرکت آمریکایی ویزا، انگشترهایی با نام «حلقه ان اف سی» را طراحی کرده که به کاربر اجازه می دهد بدون نیاز به کارت بانکی پرداخت های الکترونیکی خود را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با پیشرفت تکنولوژی هر ساله فناوري جديدي به بازار عرضه می شوند كه برخي از آن‌ها ماندگار شده و برخي ديگر نيز از صحنه روزگار محو شدند، اما تكنولوژي‌هايي هم وجود دارند كه زندگي ما را به كلي متحول نمودند.

شرکت آمریکایی ویزا، انگشترهایی با نام «حلقه ان اف سی»  را طراحی کرده که به کاربر اجازه می دهد بدون نیاز به کارت بانکی پرداخت های الکترونیکی خود را انجام دهد.



این انگشتر  به نام «حلقه ان اف سی» طراحی شده که به کاربر اجازه می دهد در هر فروشگاهی که به ترمینال های این نوع از دستگاه پرداخت الکترونیکی متصل هستند، بدون استفاده از هر نوع تکنولوژی و گوشی همراه خود،  عملیات پرداخت را انجام دهد.

قیمت این انگشتر الکترونیکی ۵۳ دلار بوده و هر فرد میتواند با توجه به اندازه دست خود آن را سفارش دهد. این سامانه  به عنوان یکی از راحت ترین روش های پرداخت محسوب می شود که به احتمال زیاد تا 4 ماه آینده  وارد بازار می شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار