حمله تند مارادونا به مسی: خداحافظی او از عرصه ملی یک بلوف نمایشی بود

بازیکن و مربی سابق و اسطوره فوتبال آرژانتین به تندی با موضوع خداحافظی و بازگشت لیونل مسی، فوق ستاره این کشور به تیم ملی واکنش نشان داده و آن را یک «بلوف نمایشی» خوانده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دیگو آرماندو مارادونا، ستاره دهه هشتاد و نود تیم ملی فوتبال آرژانتین و سرمربی این تیم در جام جهانی ۲۰۱۰ معتقد است که خداحافظی لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی کشورش از بازی های ملی پس از ناکامی در مسابقات کوپا آمریکای ۲۰۱۶ تنها یک نمایش و بلوف برنامه ریزی شده برای انحراف اذهان عمومی بوده است.

نشریه AS اسپانیا و هم‌چنین وب سایت ESPN در گزارشی و به نقل از دو منبع متفاوت (AS با ادعای مصاحبه مارادونا با رادیوی محلی Rádio La Red بوینس آیرس و ESPN به نقل از TyC sport) به این موضوع پرداخته اند که در این گزارش ها مارادونا می گوید:

مسی (با خداحافظی اش) از زیر بار انتقاد ها گریخت اما آرژانتین عذاب کشید. شاید خداحافظی او یک نمایش بوده برای اینکه همه فراموش کنند که او سه فینال پیاپی را باخته است. او شخص بزرگیست اما شخصیت بزرگی ندارد. او هرگز شخصیت یک رهبر را ندارد.
پس از شکست دوباره آرژانتین و لیونل مسی برابر شیلی در فینال کوپا آمریکا و سومین فینال پیاپی او در سه سال در عرصه ملی، فوق ستاره بارسلونا در پیامی ضمن خداحافظی ای قاطعانه با تیم ملی گفته بود:

برای من این پایان کار با تیم ملی بود. این (بازی های ملی) برای من نیست. به نظرم بهترین تصمیم برای همه است. برای من و برای همه کسانی که منتظر این تصمیم بودند. من تصمیمم را گرفته ام و برای من این موضوع تمام شده است.
اما پس از روی کار آمدن بائوزا، سرمربی جدید تیم ملی آرژانتین و صحبت های او با مسی، این بازیکن اعلام کرد که به تیم ملی کشورش باز می گردد.
منبع: وب سایت نود
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار