شاهرود؛

افتتاح واحد فراوری کارخانه آرد شاهرود

واحد فرآوری کارخانه آرد شاهرود در سفر وزیر علوم به شاهرود افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ محمد فرهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری  به همراه معاونان خود برای سفر یکروزه در استان سمنان وارد شاهرود شد. وی در بدو ورود مورد استقبال رسمی استاندار، فرمانداران، روسای دانشگاه های و مراکز آموزش عالی و مقامات رسمی استانی و شهرستانی قرار گرفت.
فرهادی در سفر یک روزه خود به استان سمنان قرار است در آئین افتتاح شش طرح دانشگاهی، بازگشایی یک طرح صنعتی و نشستی با حضور اساتید دانشگاه حضور یابد.
با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه صنعتی شاهرود، کتابخانه مرکزی این دانشگاه افتتاح شد.
این کتابخانه مرکزی و آمفی‌تئاتر پردیس مهندسی و فناوری‌های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود در فضایی به مساحت 6 هزار و 650 مترمربع زیربنا در سه طبقه شامل کتابخانه، دو سالن مطالعه، مرکز پایان‌نامه دیجیتال و سالن آمفی‌تئاتر به بهره‌برداری رسید.
برای اجرای این پروژه علمی، تحقیقاتی، 7 میلیارد و 766 میلیون تومان از محل اعتبارات عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود هزینه شده است.
این کتابخانه دیجیتال با قابلیت بارگذاری هر نوع منبع دیجیتالی (انواع منابع متنی نظیر پایان‌نامه و کتاب، عکس، نقشه، فایل صوتی...)  و همچنین قابلیت جستجوی تمام متن هم‌اکنون برای اساتید و دانشجویان قابل بهره‌برداری است..

همچنین واحد فرآوری کارخانه آرد شاهرود در سفر نماینده هیأت دولت به استان سمنان مورد بهره‌برداری رسمی قرار گرفت.

افتتاح واحد فرآوری کارخانه آرد شاهرود زمینه اشتغال به کار شماری از جوانان شهرستان شاهرود را نیز فراهم خواهد آورد.

مدیرعامل واحد تولیدی، بخش فرآوری کارخانه آرد شاهرود گفت: این واحد با اعتبار 3 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل سرمایه‌های بخش خصوصی با ظرفیت ۷۵ هزار تن سالانه و ظرفیت عملی ۵۰ هزار تن در زمینی به وسعت ۴۵۰ مترمربع احداث شده است.

این واحد صنعتی در 6 طبقه و 2 هزار و ۷۰۰مترمربع زیربنا در مدت زمان سه سال ساخته شده است و با افتتاح این طرح، ظرفیت تولیدات فرآوری‌شده کارخانه آرد شاهرود، دو برابر می‌شود.

وزیر علوم پس از آن به دامغان رفته و در آئین افتتاح خوابگاه خدیجه کبری(س) این شهرستان با ظرفیت ۲۵۰ دختر دانشجوی حضور خواهد یافت و فاز دوم ساختمان چند مستاجره دانشگاه سمنان را در بدو ورود به این شهر افتتاح خواهد کرد.
فرهادی همچنین در سمنان دانشکده دامپزشکی این شهر را افتتاح می کند و در آئینی با حضور روسای دانشگاه ها و اساتید سراسر استان سخنرانی خواهد کرد و نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و حضور در رسانه ملی آخرین برنامه وی در سمنان خواهد بود.
وزیر علوم در پایان برنامه های خود پروژه دانشگاه گرمسار را افتتاح می کند.
انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی رمضانی
۱۶:۴۷ ۱۸ تير ۱۳۹۹
سلام خواستم بدونم این کارخانه آرد بیارجمند چی شد پدرم حدود ۲۰ سال پیش سهام این کارخونه رو خریده اما انگار از این کارخانه هیچ خبری نیست