مهاجر:

برنامه های خوبی داریم/آماده حضور در تورنومنت مجارستان هستیم

مدیر تیم های ملی بدمنتون کشورمان گفت:برنامه ریزی های مناسبی برای تیم ملی بزرگسالان داریم و می خواهیم با آمادگی بالا به مجارستان برویم.

مهاجر:برنامه های خوبی داریم/ آماده حضور در تورنومنت مجارستان هستیمابوالفضل مهاجر مدیر تیم های ملی بدمینتون کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، از شرایط این روز های ملی پوشان کشورمان گفت.

وی ابتدا در خصوص مسابقات پیش روی ملی پوشان بزرگسال کشورمان عنوان کرد:اردو های خوبی برای ورزشکاران این رشته برگزار کردیم و می خواهیم حضور خوبی را در تورنومنت بین المللی مجارستان داشته باشیم. این مسابقات که آبان ماه سال جاری به میزبانی مجارستان برگزار می شود دارای جایزه 15 هزار دلاری است. 


مدیر تیم های ملی در مورد اردوی های برگزار شده و اردو های پیش رو عنوان کرد:از ابتدای سال تاکنون تنها یک اردو با حضور 13 بازیکن برگزار کردیم که هدف آن انتخاب بازیکن بود. در همین راستا در هفته گذشته اردوی دیگری داشتیم و بقیه سهمیه مان را انتخاب کردیم. 
 از ابتدای سال تاکنون تنها 2 اردو داشتیم اما از این به بعد با هماهنگی های صورت گرفته با سرمربی تیم ملی بزرگسالان در هر ماه دو اردوی 2 هفته ای برای حضور هر چه بهتر در مجارستان خواهیم داشت.

مهاجر در خصوص وضعیت رده های پایه هم گفت:بازیکنان جوان و نوجوان این رشته در مهر ماه سال جاری مسابقات قهرمانی اسیا که در اندونزی برگزار می شود را پیش رو دارند. به همین دلیل اردو هایی را در نظر داریم تا در نهایت 3 بازیکن دختر و 3 بازیکن پسر را برای حضور در این مسابقات انتخاب کنیم.

مدیر تیم های ملی بدمینتون کشورمان در پایان و در مورد امکانات تیم های ملی گفت:خوشبختانه فدراسیون تمام تجهیزات و شرایط لازم برای حضور ورزشکارانمان را در مسابقات بین المللی فراهم کرده است و کمبودی نداریم. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.