شاخص منفی بورس درپایان معاملات

امروز در پایان معاملات بازار سرمایه تعداد 77هزار و 757 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد ریال در بیش از 50 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

به گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه  اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز در پایان معاملات بازار سرمایه تعداد 77 هزار و 757 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد ریال در بیش از 50 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن نیز با 10.20 واحد کاهش به عدد 14 هزار و464 واحد رسید.


نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه نماد وغدیر، فولاد، فارس، وخاور، کچاد، شپنا، شبندر با نماد منفی کار خود را به اتمام رساند.

گفتنی است شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 9.70 واحد رشد به عدد 808 هزار و30 واحد رسید . براین اساس ارزش کل معاملات از 2 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 395 میلیون سهم طی19  هزار نوبت معاملاتی بود.

بازار بورس امروز ضعیف بود

همایون دارابی در گفتگو با خبرنگار بورس، بیمه و بانک گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت بازار بورس امروز افزود: سرمایه گذاری غدیر، فولاد مبارکه، هولدینگ خلیج فارس، بانک خاورمیانه، چادر ملو، پالایشگاه اصفهان و پالایشگاه بندرعباس بیشترین تاثیر منفی را بربازار داشتند.

وی در ادامه از پیش بینی وضعیت بازار بورس طی این هفته جاری خبرداد و اظهار کرد: بنظرمی رسد شروع ضعیفی است و کمبود نقدینگی دربازار به چشم می خورد . این درحالیست که باید منتظرماند تا بازار نقدینگی جدیدی در بازار تاثرگذار خواهد داشت یا خیر. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار