ذو‌الفقاری:

شکایت مدیر برنامه، علت حضور کرار در کمیته انضباطی است

سرپرست تیم فوتبال تراکتور‌سازی گفت: جا‌سم کرار به علت شکایت یکی از مدیر برنامه‌ها به کمیته انضباطی احضار شده است.

شکایت مدیر برنامه، علت حضور کرار در کمیته انضباطی است/ در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف پرسپولیس می‌رویمایوب ذو‌الفقاری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: یکی از مدیر‌برنامه‌ها قصد داشت که کرار را به یکی از باشگاه‌های سپاهان و پیکان انتقال بدهد اما وی با تراکتور‌سازی قرارداد بست. بر این اساس این مدیر برنامه‌ از کرار به کمیته انضباطی شکایت کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: کرار امروز پس از پاسخگویی به سوالات اعضای کمیته انضباطی به تبریز بر‌میگردد تا در تمرینات شرکت کند.

ذو‌الفقاری درباره محل بازی تراکتور‌سازی و پرسپولیس بیان کرد: ورزشگاه اختصاصی تبریز به عنوان محل این دیدار مشخص شده است و مشکلی در این باره وجود ندارد.

سرپرست تراکتور‌سازی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس خواستار برقراری امنیت در ورزشگاه اختصاصی تبریز شده است، بیان کرد: برخی از افراد جو سازی می‌کنند در صورتی که د‌ربی تبریز در ورزشگاه اختصاصی بدون مشکلی برگزار شد.

وی در ادامه عنوان کرد: هواداران تبریزی فهیم هستند و به اندازه ظرفیت ورزشگاه اختصاصی سکو‌ها را پر می‌کنند. به طور حتم مسئولان امنیت ورزشگاه اختصاصی تبریز را تامین می‌کنند تا مشکلی پیش نیاید.

سرپرست تراکتور‌سازی در پایان خاطرنشان کرد: طبق برنامه بازی دوستانه‌ای با تیم ماشین‌سازی روز دوشنبه 8 شهریور برگزار می‌کنیم تا بازیکنان آماده بازی هفته پنجم شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار