مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: برای کشف استعدادها و قابلیت‌های دانش آموزان برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی٬ هنری و ورزشی در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ احمد ناصری در جلسه بررسی برنامه های فرهنگی در مدارس اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه دانش آموزان استان اردبیلی با وجود استعداد حرکتی می‌توانند به موفقیت‌ها و رتبه‌های برتر دست پیدا کنند و موفقیت‌های به دست‌ آمده ورزشکاران استان اردبیل به وضوح نشان دهنده این موضوع است.

وی گفت: ما با اجرای برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی برای کشف استعدادها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان اهتمام ویژه‌ای داریم و در این راستا اقدامات اساسی انجام داده‌ایم تا با کشف ظرفیت‌های دانش‌آموزان بتوانیم برای پرورش نسل جوان راه‌حلی بیندیشیم و با کمک به آن‌ها بتوانیم دانش‌آموزان را به مرحله شکوفایی و رشد توانایی‌هایشان برسانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با اجرای برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی٬ هنری و ورزشی می‌توانیم به استعداد حرکتی دانش‌آموزان استان اردبیل پی ببریم و به‌راحتی با مسائل و مشکلات روبرو شده و برای آن‌ها چاره‌ای بیندیشیم.

ناصری تصریح کرد: آموزش و پرورش در سال گذشته 30 برنامه در حوزه فعالیت های فرهنگی پرورشی، مشارکت 114 هزار دانش آموز در مسابقات عترت و قرآن، 48 هزار دانش آموز در حوزه فعالیت‌های علمی، 19 هزار دانش آموز در مسابقه پرسش مهر، 12 هزار دانش آموز در اردوی راهیان نور و 901 نمایشگاه کتاب اجرا و برگزار کرد تا به وسیله این مراسم بتواند استعدادها و خلاقیت‌ها را کشف کند و آن‌ دسته از دانش‌آموزان را برای آینده پرورش دهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Aylar
۱۴:۴۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
بد نبود خوبم نبود