گیلان؛

برگزاری ویژه‌ برنامه‌ "شبی با قصه" در رشت

ویژه‌ برنامه‌ "شبی با قصه" ‌با محوریت شهدای دولت در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با اعلام این خبر گفت: دومین ویژه‌ برنامه‌ "شبی با قصه" با هدف معرفی شهدای دولت همزمان با هفته‌ دولت امشب در رشت برگزار می‌شود.

علی پورحسن دومین با بیان اینکه این ویژه برنامه 90 دقیقه‌ای به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با شهیدان به‌ویژه‌ شهدای دولت با آیتم‌های مختلفی همراه است، افزود: اجرای 6 الی 8 قصه درباره شخصیت‌های انقلاب اسلامی از جمله شهیدان رجایی و باهنر به زبان فارسی و گویش گیلکی، پخش کلیپ، اجرای موسیقی و تقدیر از مربیان و اعضای قصه‌‌گو از بخش‌های اصلی این برنامه‌ است.

وی انتقال ارزش‌های اسلامی و ایرانی به نسل آینده را مهم دانست و گفت: ویژه برنامه "شبی با قصه" ساعت 20:30 امشب در سالن سینمای کانون رشت با حضور مربیان و کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری گیلان و خانواده‌های آنها برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان خاطرنشان کرد: نخستین ویژه‌ برنامه‌ "شبی با قصه" 15 بهمن ماه 1394 همزمان با دهه فجر با حضور و استقبال بیش از 200 کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان و والدین آنها برگزار شد.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.