گیلان؛

دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نماینده ولی فقیه در گیلان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛نماینده ولی فقیه در گیلان در این دیدار با قدردانی از خدمات دولت توجه بیشتر دولتمردان به گیلان را خواستار شد.

آیت الله قربانی با اشاره به موقعیت ویژه گیلان و نزدیکی به کشور های حاشیه دریای خزر گفت : این شرایط فرصتی برای بهبود روابط میان کشورهای حاشیه دریای خزراست که باید دولت از این فرصت بهره گیرد.

وی به وحدت و همبستگی مدیران و مسئولان اجرایی استان هم اشاره کرد و افزود : باید قدردان این همراهی و همبستگی بود و برای پیشرف و توسعه استان مدیرانش را یاری داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم دراین دیدار با اشاره به صبغه فرهنگی گیلان گفت : گیلان از وجود نوابغ فرهنگی و نخبگان فراوانی بهره مند است که آیت الله بهجت فومنی – سلار دیلمی – پروفسورسمیعی و پروفسور رضا نمونه هایی از این مفاخر هستند.

علی جنتی در ادامه به خدمات فرهنگی و دینی آیت الله قربانی هم اشاره کرد و افزود: آثار ایشان در بسیاری از محافل علمی کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

وی همچنین به خدمات دولت در3 سال گذشته هم اشاره کرد و گفت : اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به استان ها به ویژه گیلان دراولویت اقدامات هیات دولت قرار دارد که تکمیل پروژه راه آهن قزوین - رشت – آستارا و سد های نیمه کاره از مهمترین آنهاست.

محمد حسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار خواستار تسریع در اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به گیلان و توجه بیشتر به جایگاه دکتر معین به عنوان یکی از نوابغ فرهنگی گیلان شد.


انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.