آباد در واکنش به خرید املاک نجومی شهرداری:

قیمت کارشناسی خانه آنقدر بالا بود که کار به تخفیف نرسید

عضو شورای شهر تهران در واکنش به خرید املاک نجومی از شهرداری گفت: قیمت کارشناسی این ملک آنقدر بالا بود که کار به تخفیف نرسید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه آباد عضو شورای شهر تهران گفت: در واکنش به این موضوع که املاک شهرداری را با تخفیف چهل درصدی خریداری کرده است، گفت:این خبر کذب محض است.اگر آنها توانستند ثابت کنند که بنده دو دستگاه آپارتمان در آجودانیه از شهرداری خریدم، آن دو آپارتمان را دو دستی تقدیم آنها خواهم کرد! 

وی افزود: دیگر از این صریح تر نمی توانم بگویم که اگر در آجودانیه هر جای دیگر  بنده از شهرداری ملکی گرفته بودم تقدیم آنهایی که چنین خبری را زده اند می کنم. بازهم تاکید می کنم که این خبر کذب است.

این عضو شورای شهر در خصوص اینکه عنوان شده این ملک با 40 درصد تخفیف از شهرداری خریداری شده، گفت:این هم کذب محض است. من اصلا هیچ اقدامی نکرده بودم که بخواهم حالا 40 درصد تخفیف بگیرم! 

وی تأکید کرد: املاکی که نامبرده شده در روزنامه آگهی شده بود و من هم مثل بقیه افراد عادی پیگیری کردم که قیمت کارشناسی این ملک ها آنقدر بالا بود که اصلا بحث به تخفیف نرسید! من هیچ اقدامی برای خرید این املاک نکردم که حالابخواهم تخفیف 40 درصدی بگیرم!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
بله راست میگویید چگونه ثابت کنیم ؟ وقتی که یک فرد ثالثی از بستگان در مزایده شرکت کرده و ملک را با 40درصد تخفیف و با اقساط خریداری کرده است . طبیعی است که کسی نمیتواند ثابت کند.
آخرین اخبار