اصفهان؛

رونمایی از نماد تنوع زیستی ورزش استان اصفهان

نماد تنوع زیستی ورزش استان اصفهان با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و حفاظت از محیط زیست استان رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر کل ورزش و جوانان استان در مراسم رونمایی از این نماد ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند گفت:ما باید در زمینه نگهداری از میراثی که از گذشتگان برای ما باقی مانده و حفظ شده تلاش کنیم و در زمینه ادامه دار شدن این حفاظت فرهنگ سازی کنیم .

سلطان حسینی به اثر گذاری مشاهیر ورزشی از جمله قهرمانان المپیک 2016 اشاره کردو گفت :شخصیت هایی همچون کیمیا علیزاده و سهراب مرادی می توانند در مقوله فرهنگ سازی در زمینه تنوع زیستی مؤثر باشند.

وی افزود : ما با همکاری اداره محیط زیست از نمادی با عنوان تنوع زیستی ورزش استان رو نمایی می کنیم و امیدواریم این مهم قدمی در جهت فرهنگ سازی حفظ و حراست از حیات وحش باشد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان هم ضمن تبریک به مناسبت کسب رتبه برتر اداره کل ورزش و جوانان استان در ارزیابی عملکرد سال 94 در بین ادارات کل ورزش و جوانان کشور و همچنین قهرمانی سهراب مرادی در المپیک گفت:از اداره کل ورزش و جوانان استان به سبب فرهنگ سازی در زمینه محیط زیست قدردانی می کنم .

ظهرابی گفت :بخشی از وظایف این سازمان ،حفظ حیات وحش و محیط زیست حیوانات است که به عنوان تنوع زیستی در جهان مطرح است.

وی افزود :قوچ اصفهان که امروز به عنوان نماد تنوع زیستی ورزش استان اصفهان رونمایی می شود از نژاد های مطرح در دنیاست و امد واریم اصفهان در فرهنگسازی در زمینه ی محیط زیست سرآمد همه استانها باشد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.