تاج: فضاى بدون تنش در تيم ملى حاكم است/ نگران لباس تيم ملى نباشيد

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: فضاى بدون تنش و حرف و حديث در تيم ملى حاكم است و همه مصمم براى بردن قطر و چين هستند.

تاج: فضاى بدون تنش در تيم ملى حاكم است/ نگران لباس تيم ملى نباشيدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران، مهدى تاج در حاشيه تمرين تيم ملى در زمين پژوهشگاه اظهار كرد: لباس تيم ملى آماده است و فضاى كنونى تيم ملى هم خوب است. همچنين تكليف لباس تيم ملى امروز و فردا مشخص مى شود. نگران لباس تيم ملى نباشيد و بازيكنان تيم ملى از فردا با لباس با كيفيت سر تمرين مى آيند. 

وى درباره اظهارات عابدينى درباره لباسهاى تيم ملى گفت: من هم حرفهاى عابدينى را شنيدم. با اين احتساب تيم ملى با سيستم مناسب و لباس با كيفيت روز پنج شنبه به مصاف قطر مى رود. 

تاج درباره ارزيابى اش از شرايط تيم ملى در آستانه بازى با قطر بيان كرد: با توجه به گزارش كى روش شرايط تيم ملى خوب است و بازيكنان تيم ملى سرحال هستند و نگراني جدى وجود ندارد. موانع و مشكلات رفع شده و فضاى خوبى در تيم ملى ايجاد شده است. 

رئيس فدراسيون فوتبال در ادامه عنوان كرد:رسانه ها بايد به تيم ملى كمك كنند تا از بازيهاى مقدماتى جام جهانى سر بلند بيرون بيايد. همچنين صداو سيما به همه بخشهاى ذير بط دستور داده كه فضاى جام جهانى براى فوتبال درست كنند تا به موفقيت برسند. 

وى بيان كرد: اميدواريم ١٠٠ هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادى بيايند اما نمى خواهيم از سر و كول هم بالا بروند فقط ورزشگاه را در بازى با قطر پر كنند. 

تاج عنوان كرد: مسائل جانبى حل شده است و از اتوبوس تيم ملى فردا يا پس فردا رونمايى مى كنيم. اتوبوس اصلى دارد ساخته مى شود و به زودى در اختيار تيم ملى قرار مى گيرد. بحث سربازان هم حل شده و مشكلى از اين بابت وجود ندارد. 

وى درباره اينكه چقدر اميدوار به صعود تيم ملى به جام جهانى است ، بيان كرد: با بهترين كادرفنى و بازيكنان هم نمى توان صددرصد اميدوار به راهيابى تيم ملى به جام جهانى باشيم. در تلاش هستيم كه قطر و چين را شكست بدهيم تا مسير تيم ملى براى صعود هموارتر شود. فضاى كنونى فوتبال در مقايسه با سالهاى گذشته بدون تنش و حرف و حديث است . 

تاج در باره اظهارات كفاشيان بابت سرپرستي كميته فوتسال بيان كرد: كفاشيان مدير فوتسال آسيا هم است و از اين لحاظ مى تواند فوتسال ما را به آسيا گره بزند. وى ارتباط خوبى با افتخارم دارد و از قابليت هاى فوتسال مى توانيم استفاده كنيم. همچنين از نقطه نظرات درودگر ، ترابيان، شمس مى توانيم در فوتسال استفاده كنيم تا اين رشته ورزشى به أوج خود برسد. 

رئيس فدراسيون فوتبال در پايان خاطر نشان كرد: مأموريت خود را به درستى انجام مى دهيم. همچنين كمپ شماره ٢ تيم ملى در حال آماده سازى است و أنشالله امورات به خوبى و خوشى در حال انجام است. 

انتهاى پيام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
آقای تاجه عزیز دغدغه امروزه مردمه ما فراتر از لباسه امروز مردمه ما امروز نمیتونن قبول کنن شخصی به نامه جواده نکو نام در کناره تیم ملی باشه کسی که با اوون کارش عزت و شرفه مردم و کشورش و زیره پا گذاشت بنا به هر دلیلی که خودش میگه و مردم نمی پذیرن چطور میخاد به تیمه ملیه کشورش کمک کنه .این صدایه مردمه این اقا باید اخراج بشه اگر گوشه شنوایی هست ما کسی که منافع و احساسه خودش مقدم تر از کشورشه رو نمی خواهیم و به زودی کمپینی جهته اخراجه این اقا راه اندازی میکنیم تا بفهمید مردم با ما هم صدان لباسه تیمه ملی مقدس تر از اوونی هست که تنه این افراد باشه.
آخرین اخبار