شیراز؛

بهره برداری مراکز خدمات جامع سلامت شهری

مراکز خدمات جامع سلامت شهری شهید فرج اله بارونی شهر حاجی آباد و روستایی شهید صابری خسویه از توابع شهرستان زرین دشت، افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرین دشت در آیین آغاز به کار این دو مرکز خدمات جامع سلامت، دیگر طرح های سلامت این شهرستان را معرفی کرده و گفت: شبکه بهداشت و درمان در شهرستان زرین دشت تمام تلاش خود را به کار بسته تا طرح های نیمه تمام باقی مانده از سال های پیش، به پایان برسد و  هم اکنون تنها طرح باقیمانده، مربوط به خانه پزشک روستای زیراب است.
دکتر ابراهیم زراعت پیشه افزود: چند طرح از جمله کلینیک ویژه تخصصی با 750 مترمربع با پیشرفت 80 درصد و دو خانه سرایداری، هر کدام با متراژ 100 مترمربع با پیشرفت فیزیکی 35 درصد هم در سال 95کلنگزنی شده و امیدواریم به زودی، وارد عرصه خدمت رسانی شوند.
او ادامه داد: مرکز خدمات جامع سلامت شهید صابری خسویه با زیربنای 350 مترمربع و اعتباری بالغ بر 287 میلیون تومان، ساخته شده و آغاز به کار می کند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان زرین دشت در خصوص مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهید فرج اله بارونی شهر حاجی آباد هم گفت: این مرکز با زیربنای 450 مترمربع و اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان، وارد چرخه خدمت رسانی به مردم می شود.
دکتر زراعت پیشه یادآور شد: در طرح تحول نظام سلامت، هزینه اختصاص یافته به شهرستان زرین دشت در حوزه بهداشت و درمان، مبلغی بالغ بر پنج میلیارد تومان بوده است که نیمی از آن در حوزه درمان و نیم دیگر در حوزه بهداشت هزینه شده است.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار