همدان ؛

جشن شکرگزاری برداشت گندم در ملایر

کشاورزان ملایری جشن شکرگزاری برداشت گندم برگزار کردند.

جشن شکر گذاری برداشت گندم در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرماندار ملایر سطح زیر کشت گندم در این شهرستان را 36 هزار و 700 هکتار اعلام کرد و گفت : امسال بیش از 60 هزار تن گندم از شهرستان ملایر برداشت شد که نسبت به سال قبل رشد 4 برابری داشته است.

 آقای رضایی با بیان اینکه روستای شریف آباد بعنوان پایلوت گندم کاری در شهرستان ملایر معرفی شد گفت : سطح زیر کشت وحجم برداشت گندم در این روستا 3 هزار تن است .

در این مراسم از گندم کاران نمونه ، گندم کاران پاک ، مجری ذخیره سازی گندم وتعاونی های خرید و ذخیره ساز گندم تجلیل شد .

انتهای پیام/ ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۴ آبان ۱۳۹۵
جشن شکرگذاری گندم ملایر . ما هم شکرگذاریم شکر گذار خداوندی که نعمت های خود رو بیدریغ به ما بندگانش ارزانی میدارد و در واقع هیچوقت بخاطر شاکر بودن یا نبودن ما آنرا قطع نمی کند . اینجاست که گویند : ای کریمی که از خزانه غیبت گبر و ترسا وظیفه خور داری __ بله ما بندگان خداوند هم شاکریم که وظیفه خطیر خرید و ذخیره سازی گندم را بعهده داریم و اتفاقا شاکر هم هستیم که این وظیفه خطیر موهبتی است الهی و عنوان شدن . بودن یا نبودن در جشن شکرگذاری گندم هم نمیتواند ارزش این موهبت الهی را تقلیل دهد. پس ما همیشه شاکریم و شکر خواهیم کرد نه بخاطر اینکه خداوند نیازمند شکرگذاری ماست بلکه بخاطر خودمان که بدانیم و آگاه باشیم که وجود بی وجود ما بسته به وجودی است لایزال از لطف و عنایت الهی . پس مهم وجود داشتن در این لطف الهی است نه درج عناوین و القاب و نمادها -
آخرین اخبار