ارومیه؛

شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای دولتمردان

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه مردمی بودن، پر کار و مخلص بودن را سه ویژگی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب برای دولتمردان عنوان کرد و گفت: شهیدان رجایی و با هنر مصداق این ویژگی بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود شهیدان رجایی و باهنر را شخصیت های برگرفته از دل مردم توصیف کردند و تلاش شبانه روزی آنها را الگویی برای دولتمردان بر شمردند.

وی افزود: اخلاص مهمترین شاخصه دولتمردان است و بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب دولتمردان می بایست در یکسال پایانی فعالیت دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم معطوف کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: بنا به توصیه رهبر معظم انقلاب، اقدام و عمل بهترین نوع تبلیغ برای یک دولت است و در این فرصت یکساله باقیمانده دولتمردان باید با پرهیز از تبلیغ برای انتخابات دور بعد ریاست جمهوری از اقدام و عمل در حوزه خدمت رسانی به مردم غافل نشوند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی نقد منصفانه را از دیگر تذکرات رهبر معظم انقلاب در خصوص فعالیت دولتمردان عنوان کرد و اظهار داشت: منتقد باید هنگام نقد، خدا را در نظر داشته باشد و حق را پایمال نکند.

وی در ادامه خطبه های نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص وضعیت مطلوب امنیتی کشور گفت: رهبر معظم انقلاب سپر امنیتی کشور را حاصل تلاش نیروهای مختلف نظامی، انتظامی و امنیتی دانسته اند و بر تقویت سپر امنیتی و قدردانی دولتمردان از این نیرو ها تاکید داشته اند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه از دغدغه های رهبر معظم انقلاب در خصوص مسایل فرهنگی نیز سخن گفت و افزود: دستگاه های فرهنگی نتوانسته اند رضایت رهبر معظم انقلاب را جلب کنند و باید در برنامه های خود تجدید نظر کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.