اهواز؛

فضاهای ورزشی نیمه تمام در خوزستان چشم انتظار تامین اعتبار

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: حدود 217 فضای ورزشی نیمه تمام در سطح خوزستان وجود دارد که بیش از 2 هزار میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه ها اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرامرز کیانی زاده افزود: در ماه های اخیر 52 پروژه ورزشی با حضور استاندار خوزستان به بهره برداری رسید که یکی از دلایل بهره برداری زودرس، تاکید استاندار بر استفاده سریعتر شهروندان از این فضاهای ورزشی در اوقات تابستان بود.

وی بهره برداری از 3 استخر، 3 سرسرای چند منظوره بزرگ، تعدادی زمین چمن، چمن مصنوعی و تعدادی توقفگاه و مغازه را از جمله پروژه هایی برشمرد که در ماه های گذشته به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه 36 هزار متر مربع به فضای ورزش خوزستان اضافه شده گفت: با بهره برداری از این پروژه ها در مجموع بیش از 10 هزارمترمربع به فضای سرپوشیده و بیش از 26 هزار متر مربع به فضای رو باز ورزشی خوزستان اضافه شده که بی شک تاثیر بسزایی در بالا بردن کیفیت سطح ورزش این استان دارد.

وی بهره برداری از شش زمین چمن مصنوعی در امیدیه، اهواز و حمیدیه را از دیگر پروژه های آماده بهره برداری در هفته دولت امسال برشمرد.

کیانی زاده گفت: دراین هفته نیز سرسرای چند منظوره سقف فضایی رامهرمز که از 15 سال پیش کلنگ آن به زمین خورده و به دلیل مشکلات مالی راکد مانده بود، به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار کرد: در دو سال گذشته اعتبارات مورد نیاز تکمیل این پروژه تامین شده و در ماه آینده نیز این سرسرا به بهره برداری می رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت:در بخش عمرانی نیز در دهه فجر حدود 18 زمین چمن طبیعی و مصنوعی را در سطح خوزستان و دو استخر نیز در شهرستان های اندیمشک و گتوند به بهره برداری خواهند رسید.

وی بیان کرد:با حمایت استاندار خوزستان در شهرستان بهبهان نیز سرسرای چند منظوره بزرگ شهید بقایی به زودی به بهره برداری می رسد که در نوع خود بی نظیر بوده و می تواند ورزش این شهرستان را متحول کند.

کیانی زاده گفت: برای تکمیل این سرسرا حدود 25 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که با حمایت استاندار این اعتبار تامین خواهد شد و پس از 20 سال شاهد بهره برداری این سرسرا خواهیم بود.

وی همچنین با تقدیر از نمایندگان خوزستانی حاضر در رقابت های المپیک ریو اشاره کرد و افزود: در المپیک ریو دو کشتی گیر، یک والیبالیست و یک مربی حضور داشتند که سعید عبدولی نخستین نشان کشتی فرنگی المپیک را برای خوزستان به ارمغان آورد که جای تقدیر دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اگرچه باتوجه به سابقه کشتی خوزستان انتظار از کشتی گیران ما برای کسب افتخارات بیشتر بود اما کسب نشان برنز عبدولی می تواند شروع تازه ای برای موفقیت های بعدی در دوره های آینده المپیک باشد.

وی بیان کرد: همچنین جا دارد از موسوی و شریفات نمایندگان خوزستان در تیم ملی والیبال نیز قدردانی کنیم چرا که این بازیکنان از نیروهای تاثیرگذار در تیم ملی بوده و موفق شدند همراه این تیم پس از 52 دو سال در المپیک حضور یافته و جزو هشت تیم برتر جهان خود را معرفی کنند.

کیانی زاده ابراز امیدواری کرد که نمایندگان خوزستان در رقابت های پاراالمپیک ریو نیز بتوانند نشان های بیشتری نسبت به المپیک کسب کنند و این وعده را داد که پس از پایان این رقابت ها با هدایای قابل توجهی از ورزشکاران برتر تقدیر شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.