لرستان؛

بازدید معاون وزیر صنعت از یکی واحدهای شهرک صنعتی خرم آباد

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت از واحد صنعتی باند و گاز افرند بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ رمضانعلی صادق زاده معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز دوشنبه از واحد صنعتی باند و گاز افرند واقع در شهرک صنعتی شماره دو خرم آباد بازدید کرد.

مدیرعامل واحد صنعتی باند و گاز افرند با اشاره به اینکه این واحد ۴۰ قلم کالا تولید می کند، گفت: در این واحد انواع باند، گاز طبی، دستمال کاغذی، حوله کاغذی تولید می شود.

محمد ضیایی میزان اشتغال ایجاد شده در واحد صنعتی باند و گاز افرند را ۴۰ نفر برشمرد و افزود: میزان تولید سالانه این واحد صنعتی ۳۰۰ تن بوده که دارای واحد تحقیق و توسعه است.

وی گفت: تولیدات واحد صنعتی باند و گاز افرند به عراق و افغانستان صادر می شوند و این واحد تمام استانداردهای تشویقی و عمومی را از سازمان های مربوطه ریافت کرده است.

مدیرعامل واحد صنعتی باند و گاز افرند حجم سرمایه گذاری این طرح را پنج میلیارد تومان برشمرد و گفت: برای اجرای طرح های توسعه ای این طرح سه میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

ضیایی با اشاره به اینکه واحد صنعتی باند و گاز افرند قرار است سه محصول دانش بنیان با همکاری دانشگاه لرستان تولید کنند، افزود: تولید گازها و دستکش های خود استریل و تبدیل ضایعات پنبه ای به محصولات با ارزش از جمله محصولاتی است که قرار است با همکاری دانشگاه لرستان در این واحد تولید شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار