لرستان؛

افتتاح آزمایشگاه مرجع غذایی و دارویی شرکت داروسازی خرمان

آزمایشگاه مرجع غذایی و دارویی شرکت داروسازی خرمان واقع در شهرک صنعتی شماره یک خرم آباد امروز با حضور رمضانعلی صادق زاده معاون آموزش و پزوهش و فناوری وزارت صنعت،معدن و تجارت افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان گفت :شرکت داروسازی خرمان مصداق بارز اقتصاد مقاومتی در این استان است.

غضنفری افزود : مواد اولیه مورد نیاز تولید خود شرکت است و نیروی انسانی متخصص استان در شرکت داروسازی خرمان فعالیت دارد.

وی گفت :این شرکت از ظرفیت های درونی استفاده کرده و بازار مصرف آن مشخص است

همچنین علی نظر صالح نیا رئیس هیات مدیره شرکت دارو سازی خرمان گفت :این آزمایشگاه با اعتبار 50 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی افزود : 15 میلیارد ریال سرماهی گذاری این آزمایشگاه از محلتسهیلات بانکی بوده می باشد.

وی گفت:این آزمایشگاه همکار استاندارد و علوم پزشکی است و سعی می شود کلیه نیازهای آزمایشگاهی استان و حتی نیازهای آزمایشگاهی معدنی راهم تحت پوشش قرار دهد.

به گفته صالح نیا جدید ترین و مجهز ترین دستگاه ها در این آزمایشگاه تهیه شده است و علاوه براین یک آزمایشگاه میکروبی در این شرکت فعال است.

وی افزود : دانشجویان مقطع دکتری و اعضای هیات علمی می توانند از این آزمایشگاه استفاده کنند و از ظرفیت اعضای هیات علمی در راه اندازی این آزمایشگاه استفاده شده است.

صالح نیا گفت:این آزمایشگاه مجهز به دستگاه تست شیر و گوشت ،ارزیابی آلودگی ها میکروبی غذای دام و طیور و ارزیابی سموم می باشد.

گفتنی است تاکنون 10 نفر اشتغالزایی در این آزمایشگاه ایجاد شده است.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار