یاسوج؛

شورای حل اختلاف زندان مرکزی یاسوج حائز رتبه برتر شد

رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه برتر شورای حل اختلاف زندان مرکزی یاسوج در کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حجت‌الاسلام غلام‌رضا مزارعی رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از عنوان رتبه برتر شورای حل اختلاف زندان مرکزی یاسوج در کشور خبر داد.

وی در بازدید از زندان مرکزی در جمع مجموعه زندان‌ها و معاونین ستادی دادگستری گفت: برنامه‌های زندان برای کمک و مساعدت به زندانیان بسیار خوب و قابل قبول است.

مزارعی افزود: با مشاهدات خود از زندان‌ها و تلاش مدیر‌کل و مجموعه زندان‌ها امور اصلاحی، تربیتی، فرهنگی، اشتغال و حرفه‌آموزی و ارائه آموزه‌های دینی مشهود است.

رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کارهای مطلوب کاهش جمعیت کیفری در زندان‌های استان اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این کاهش، فعالیت‌های شورای حل اختلاف مستقر در زندان مرکزی است که این شورا با تلاش فراوان و زحمات دلسوزانه خود در سطح کشور رتبه خوبی در صلح و سازش کسب کرده که انصافاً قابل تقدیر بوده و این شورا از سوی رئیس محترم قوه قضائیه مورد تقدیر و تجلیل واقع شد.

علی‌عباس فلاحتی‌مطلق نیز در این دیدار گفت: همکاران ما کمک به زندانی و مساعت به خانواده زندانیان را از وظایف ذاتی خود می‌دانند که در این زمینه مددکاران و اعضاء شورای حل اختلاف زندان با مداخله مددکاری در خصوص صلح و سازش خدمات خوب و ارزنده‌ای به زندانیان و خانواده‌های آنان ارائه داده‌اند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.