اهواز؛

بهره مندی مهاجران افغان از خدمات گازرسانی

فرماندار گتوند گفت: با بهره برداری از طرح گازرسانی به مهمانشهر بنی نجار گتوند 2 هزار مهاجر افغان ساکن در این مهمانشهر از این خدمات بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مجید صالحی گفت: با اجرای این طرح 400 خانوار از اتباع کشور افغانستان ساکن در مهمانشهرشهیدمحسن بنی نجار از شبکه گاز طبیعی برخوردار شدند.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را افزون بر 9 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: برای اجرای این طرح 5/7 کیلومتر شبکه گازرسانی اجرا شده و تعداد 237 علمک گاز نیز نصب شده است.

منصور عبدی رئیس اداره گاز گتوند اجرای طرح گازرسانی را یکی از زیرساخت های اصلی در شهر و روستاها بیان کرد و گفت: اجرای طرح گازرسانی به مهمانشهر بنی نجار گتوند از مطالبات مهاجران افغان ساکن در این اردوگاه بود که از سوی دستگاه های ذیربط در دستور کار قرار گرفته و در هفته دولت افتتاح شد.

وی گفت: با بهره برداری از طرح گازرسانی به مهمانشهر بنی نجار تاکنون 95 درصد این شهرستان گازرسانی شده است و گازرسانی به دیگر مناطق شهرستان نیز در دستور کار قرار دارد.

عبدی با بیان اینکه عملیات گازرسانی به روستاهای چغامله ، سله چین،آبید حاجی بابا و آبید علیباز دربخش مرکزی شهرستان گتوند در دست اجراست افزود: با توجه به اقدام صورت گرفته در آینده نزدیک عملیات گازرسانی به روستاهای فاقد گاز نیز به پایان می رسد.

شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان با 74 هزار نفر جمعیت دارای 2 بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، صالح شهر، ترکالکی، سماله، جنت مکان و 45 روستا می باشد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.