وزیر کشور:

ابلاغ وزیران معین اقتصاد مقاومتی به استان ها

وزیران معین استانها برای اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی از دیروز معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز در نشست هم اندیشی با علما و نخبگان شهرستان علی اباد کتول گفت: وزرا موظفند ماهانه گزارشی از اجرای طرحهای اقتصاد مقاومتی استان معین خود به قرارگاه اقتصاد مقاومتی کشور ارائه کنند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی گفت: کشور به اقتصاد قوی نیاز دارد و اقتصاد مقاومتی اجباری است که باید هرچه سریعتر اجرایی شود.

وزیر کشور همچنین ثبات کنونی ایران را نتیجه تلاش همگان خواند و افزود: در این مسیر تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همواره حامی و پشتیبان کشور بوده اند.

وی گفت: اکنون شرایطی در کشور حاصل شده که هم از نظر اقتصادی و هم از نظر سیاسی در وضعیت مطلوب تری نسبت به گذشته قرار داریم و مهمترین مشکلات کشور از جمله تهدید و تحریم و بی ثباتی اقتصادی تا حد زیادی رفع شده است.

وزیر کشور تصریح کرد: کشور هایی که روزی میز مذاکره را ترک کرده بودند روز بعد از انتخابات پیغام دادند که می خواهیم مذاکره کنیم، همچنین ایران هراسی کمرنگ شده و در زمینه اقتصادی هم فروش نفت از یک میلیون بشکه به دو میلیون و سیصد و پنجاه هزار بشکه رسیده است.

دکتر رحمانی فضلی افزود: تورم 45 درصدی هم به یک درصد رسیده و رشد اقتصادی حاصل شده و همه این ها با تلاش همه گروه هاف نهادها و به خصوص مردم شریف ایران محقق شده است.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار