کرمانشاه؛

احداث دو مدرسه روستایی در جوانرود

دو مدرسه دو و سه کلاسه در روستاهای بیوله و گنداب در شهرستان جوانرود کلنگ زنی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ در پنجمین روز از هفته دولت دو مدرسه دو و سه کلاسه در روستاهای بیوله و گنداب در شهرستان جوانرود کلنگ زنی شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: مدرسه سه کلاسه روستایی بیوله در زمینی به مساحت 710 متر مربع و زیر بنای 230 متر مربع با اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریال و مدرسه دو کلاسه روستایی گنداب به مساحت 290 متر مربع و زیر بنای 90 متر مربع با اعتبار یک میلیارد و و 480 هزار ریال توسط بنیاد برکت ساخته می شود


مرزبان نظری، افزود: از زمان شروع تخریب و بازسازی تا کنون 42 مدرسه با 165 کلاس با زیربنای 21 هزار متر مربع احداث و باز سازی شده اند.


وی در ادامه گفت: از این تعداد مدارس 32 مدرسه با 123 کلاس از محل تخریب و بازسازی و 10 مدرسه نیز از محل استانی احداث و بازسازی شدند.


وی با بیان اینکه تاکنون 25 مدرسه توسط بنیاد برکت در استان کرمانشاه احداث و 11 مدرسه دیگر نیز در حال احداث است افزود:یک سوم مدارس استان کرمانشاه تخریبی هستند و شهرستان جوانرود نیز از آن مستثنی نیست.


نظری در ادامه به طرح اصلاح سیستم گرمایشی مدارس استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: تا کنون شش هزار کلاس درس در این استان با اعتباز 280 میلیارد ریال اصلاح سیستم گرمایشی شده اند.


وی افزود: در دولت تدبیر و امید نیز 46 مدرسه شهرستان جوانرود با 138 کلاس اصلاح سیستم گرمایش شده اند و ما بقی مدارس سیستم گرمایشی آنها اصلاح می شود.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، احداث ، مدرسه ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.