صید: زنگ تفریح اروپایی ها نمی شویم

سرمربی تیم ملی اسکی روی چمن گفت: در فینال جام جهانی ایتالیا مطمئنا با نتایج خوبی برمی گردیم و زنگ تفریح اروپایی ها نمی شویم.

جواد صید سرمربی تیم ملی اسکی روی چمن در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: 9 شهریور برای حضور در فینال مسابقات جام جهانی اسکی روی چمن تهران را به مقصد ایتالیا ترک می کنیم. وضعیت اردوهای تیم ملی چمن بسیار عالی بود. زیرا سعادتمند سرپرست قبلی فدراسیون تلاش های زیادی برای اسکی انجام داد  و حالا افتخاری رییس فعلی نیز که خود از خانواد اسکی است، مشتاق است تیم های ملی در مسابقات مختلف حضور یابند. حضور در مسابقات مختلف به معنای بالا رفتن رنکینگ و سطح ورزشکاران است.  
وی درخصوص پیش بینی اش برای کسب مدال در این رقابت ها اضافه کرد قبل از فینال مسابقات جام جهانی ایتالیا  سه دوره دیگراین رقابت ها در کشورهای مختلف برگزار شده است که ما در آن حضور نداشتیم ضمن این که از وضعیت اسکی بازان چک، اتریش و ایتالیا نیز اطلاعات دقیقی در دسترس نداریم. اما مطمئن هستم با نتایج خوب و دست پر برمی گردیم و زنگ تفریح اروپایی ها نمی شویم.  
صید درباره حضور بانوان در این رقابت ها تصریح کرد در مدیریت قبلی فدراسیون تقریبا تمام رشته های بانوان به حالت تعطیل درآمده بود. به همین دلیل هیچ بانویی را نداریم که در حد این رقابت ها باشد و بتواند پس از پشت سر گذاشتن مسیر سالم از پیست بیرون بیاید.  
شایان ذکر است 5 اسکی باز در رقابت های جام جهانی حضور خواهند یافت. مرتضی جعفری، رحمت الله مقدید، حسین کلهر درویش علی، حسین کلهر قربانعلی در رده بزرگسالان و نیما بها در رده جوانان به ایتالیا اعزام می شوند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار