گیلان؛

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت

نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر و هفته بزرگداشت دولت پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ در این پیام آمده است: هشتم شهریور، یادآور کوچ دو پرستوی سبک بال عروج کرده تا افق عرش، شهیدان رجایی و باهنر است که با خون خویش مسیر خدمت صادقانه را معنایی دیگر بخشیدند و پرچم پرافتخار کشور را در مسیر انقلاب برپا داشتند تا امروز همچنان در گذار وزیدن نسیم تدبیر و امید با صلابت و اقتدار در اهتزاز باشد.

بی‌شک هفته‌ دولت به عنوان نمادی از وحدت مردم و دولت، بهترین زمان برای بیان دستاوردها، خدمات و تلاش‌های دولتمردان با تأسی از ویژگی های اخلاقی و رفتاری شهیدان والامقام و نیز تحکیم و تقویت همدلی و هم زبانی میان ملت و دولت است.

در این میان نگاه ویژه‌ دولت تدبیر و امید تحت هدایت‌ های عالمانه‌ رهبر معظم انقلاب به مشارکت همه جانبه‌ مردم، دولتمردان، تشکل‌های مردم نهاد، احزاب و به ویژه بخش خصوصی در ساختن ایرانی سربلند و آزاد، فرصتی ‌شد تا طلایه‌داران عرصه خدمت و تلاش، افق‌های جدیدی از پیشرفت و توسعه را در راستای اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل طراحی و به منصه ظهور برسانند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، این هفته را به تمامی مدیران و کارمندان ارزنده و تمامی نیروهای پرتلاش و فعال که دل در گرو خدمت به انقلاب اسلامی قرار داده‌اند، تبریک عرض نموده و دوام توفیقات روزافزون آنان را در سایه‌ توجهات حضرت ‌ولی‌ عصر (عج) از درگاه ایزد منان مسئلت می نماییم.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.