اهواز؛

پایان طرح میثاق طلبگی

معاون تهذیب مدارس علمیه استان خوزستان گفت: طرح میثاق طلبگی داوطلبان ورود به مدارس علمیه بلندمدت خوزستان با شرکت ۲۵۰ داوطلب از ۱ تا ۶ شهریورماه در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام محمد بزرگیان با اعلام اینکه طرح میثاق طلبگی ویژه داوطلبان جدیدالورود مدارس علمیه استان برگزار شد، اظهار کرد: این طرح از ۱ تا ۶ شهریورماه در قم برگزار شد.

وی با بیان اینکه این طرح ویژه داوطلبان جدیدالورود مدارس علمیه بلندمدت استان برنامه ریزی شده بود، گفت: ۲۵۰ طلبه جدید الورود در این طرح حضور داشتند.

بزرگیان با اشاره به اینکه این طرح با هدف آشنایی داوطلبان ورود به حوزه با اهداف و بایدها و نبایدهای حوزه علمیه برگزار شده است، افزود: با توجه به اینکه مدارس علمیه، میراث ائمه اطهار(ع) هستند، داوطلبان جدیدالورود این مدارس باید با اهداف این مدارس آشنا باشند. معاون تهذیب مدارس علمیه استان خوزستان در پایان گفت: برگزاری دوره‌های اخلاقی و مدیریت تحصیلی، دیدار با علما و بزرگان قم، میثاق با شهدا و شرکت در مراسم اختتامیه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) از برنامه‌های طرح میثاق طلبگی بود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.