توجه به تشکیل کمیته تخصصی آموزش فرهنگ ایثار

مدیرکل سازمان امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از تشکیل کمیته تخصصی آموزش فرهنگ ایثار و شهادت در این نهاد آموزشی خبر داد.

محمدحسین کفر‌اشی مدیرکل سازمان امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، از تشکیل کمیته تخصصی آموزش فرهنگ ایثار و شهادت در این نهاد آموزشی خبر داد و گفت: با توجه به نامه‌ای که توسط معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید کشور برای وزیر آموزش و پرورش فرستاده شده توجه به ایجاد چنین کمیته‌ای مورد توجه قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: در این راستا مذاکر‌اتی با حضور اعضای نهادهای مربوطه و نماینده شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده تا پس از بررسی جوانب به تصویب نهایی برسد.

مدیرکل سازمان امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش افزود: پس از تصویب این کمیته تصمیم بر این است در آموزش و پرورش و با بهره‌گیری از توانمندی‌های دستگاه‌های مربوطه چنین فرصتی برای دانش آموزان ایجاد شود.

کفر‌اشی با اشاره به اینکه بیش از 13 میلیون دانش‌آموز در نظام تعلیم و تربیت مشغول تحصیل هستند بیان کرد: با ایجاد چنین کمیته‌هایی دانش آموزان نسبت به مسائل مربوط به فرهنگ ایثار و شهادت آشنایی کامل پیدا می‌کنند.

وی اظهار کرد: با اتخاذ چنین روش‌هایی زمینه عملکرد توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل‌های آتی ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار