یاسوج؛

هزینه 1100 میلیارد ریالی برای توسعه روستاها

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکهزار و 100 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه روستاها استان در دولت تدبیر و امید هزینه شده است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  حسن نوروزی گفت:550 میلیارد ریال اعتبار برای طرح های گازرسانی در 185 روستا،400 میلیارد ریال برای اجرای یک میلیون و 380 هزار متر مربع آسفالت در روستاها و 150 میلیارد ریال نیز برای اجرای طرح های هادی در 75 روستای کهگیلویه و بویراحمد در سه سال گذشته تاکنون هزینه شده است.

وی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های رفاهی مناطق روستایی در تحقق اقتصاد مقاومتی و پیشگیری از مهاجرت اهالی روستاها به شهرها گفت: توجه به رونق آبادانی در مناطق روستایی از اولویت های دولت تدبیر و امید در این استان است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد افزود: اجرای طرح های آبرسانی در 100 روستا، توسعه برق رسانی در 41 روستا و اجرای 350 کیلومتر راه ارتباطی در مناطق روستایی از دیگر دستاوردهای دولت یازدهم در مناطق روستایی این استان است.

نوروزی اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی براساس نظریه پایه توسعه ای و ظرفیتی کهگیلویه و بویراحمد، تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام و جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح های اقتصادی با مشوق های ویژه از راهبردهای دولت برای توسعه این استان است.

استان کهگیلویه وبویراحمد با جمعیتی بیش از 700 هزار نفر و حدود یک درصد جمعیت کشور، دارای هشت شهرستان، 17 شهر و یکهزار و 676 روستای دارای سکنه است.



انتهای پیام//ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.