اصفهان؛

افتتاح شبکه دیجیتال سمیرم و طرح هادی در روستای موروک

با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان طرح هادی در روستای موروک سمیرم و همچنین شبکه دیجیتال سمیرم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عصر دیروزبا حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان شبکه دیجیتال سمیرم با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان شامل 18 شبکه تلویزیونی به بهره‌برداری رسید.

همچنین طرح هادی روستای موروک نیز شامل زیرسازی و آسفالت معابر به بهره‌برداری رسید که برای طرح هادی روستای موروک 200 میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی‌شده که تاکنون 100 میلیون آن تخصیص داده‌ شده است.

در ادامه سفر سید رضا عقدائی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان به سمیرم، از طرح 36 واحدی مسکن مهر سمیرم بازدید و در جریان روند پیشرفت این طرح قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، مسکن مهر سمیرم همچون کلافی سردرگم بعد از 9 سال از شروع طرح، با پیگیری مسؤولان شهرستان اکنون در مراحل تکمیل و واگذاری به متقاضیان است.

طرح مسکن مهر سمیرم بر اساس تعهد قرار بود تا سال 90 تحویل متقاضیان شود که متأسفانه مورد بی‌مهری قرار گرفت و بعد از گذشت 5 سال از زمان وعده تکمیل، اکنون مورد توجه قرارگرفته و در حال ساخت و تکمیل است.

به گفته رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سمیرم 18 واحد این طرح حداکثر تا پایان شهریورماه به متقاضیان واگذار می‌شود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار