ارومیه؛

احیاءدرختان محوطه ارتش ارومیه

درختان محوطه ارتش ارومیه احیاء و از خشکیدگی آنها جلوگیری می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه با اعلام این خبر افزود: لزوم حفظ و نگهداری فضاهای سبز شهری و ارزش بالای درختان در سطح شهر به عنوان ریه های تنفسی سبب گردید سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه اقدام به حفظ و نگهداری درختان محوطه ارتش کند.

علی شایگان، ساماندهی و پلاک کوبی درختان محوطه ارتش با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS و نقشه برداری و ثبت موقعیت توسط دستگاه GPS ، آبیاری درختان در سطح وسیع و برنامه ریزی جهت آبیاری قطره ای درختان و انجام سایر عملیات نگهداری (سمپاشی و علف زنی علف های هرز ) را از جمله اقدامات سازمان برای تحقق بخشیدن به احیای درختان محوطه ارتش ارومیه و جلوگیری از خشکیدگی آنها عنوان کرد.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: در ماه های اردیبهشت، خرداد، تیر و مرداد سال 95آبیاری درختان محوطه ارتش توسط تانکر های سازمان صورت گرفته است وهم اکنون هم در حال انجام است.

وی افزود: وجود کارشناس مجرب به صورت تمام وقت در محل محوطه ارتش از دیگر اقدامات راهبردی توسط سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه است

انتهای پیام/ب

برچسب ها: ارومیه ، درختان ، ارتش ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.