اهواز؛

گسترش زمین‌های ورزشی در خوزستان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت:‌‌ در اعتبارات سال 95، پیش‌بینی‌های خوبی برای گسترش زمین‌های ورزشی و مسائل تربیت‌بدنی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال عالمی‌نیسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان با ‌اشاره به افتتاح 4 زمین چمن مصنوعی به مناسبت هفته دولت بیان داشت: اعتبار اولیه پروژه برای 10 زمین چمن ورزشی است که چهار زمین آن امروز مورد افتتاح قرار گرفت.

وی افزود: اعتبار اولیه این 10 زمین ورزشی 1 میلیارد و 800 میلیون تومان و این مبلغ از کمک‌های وزارت نفت به استان تامین شده است.

عالمی‌نیسی اظهار داشت: ‌خوشبختانه این زمین‌ها در مناطق محروم استان پیش‌بینی شده‌اند. احداث این زمین‌ها برای جوانان نیاز بود و خدا را شکر با تلاشی که اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان داشت، چهار زمین آن آماده بهره‌برداری شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: ‌یقینا در اعتبارات سال 95 نیز پیش‌بینی‌های خوبی برای گسترش زمین‌های ورزشی و مسایل تربیت‌بدنی وجود دارد که پس از تصویب و ابلاغ، توسط اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان اعلام خواهند شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در زمینه اعتبارات، کمکی به اداره‌کل ورزش و جوانان استان خواهد شد؟ عنوان کرد:‌ با توجه به پیش‌بینی‌هایی که در چارچوب اعتبارات عمرانی می‌شود، در راستای تامین نیاز مالی پروژه‌ها و توسعه زمین‌های ورزشی، اقدام خواهد شد.

‌علی مظفری، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز نیز اظهار کرد‌: خدا را شکر همکاری بسیار خوبی بین اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و فرمانداری شهرستان اهواز وجود دارد و امروز نیز شاهد افتتاح چهار زمین چمن مصنوعی در اهواز هستیم.

وی افزود: ‌چند روز قبل از آغاز هفته دولت به دستور استاندار که اعلام کرد تمام پروژه‌های آماده شده، به بهره‌برداری برسند و منتظر افتتاح آن‌ها به مناسبت‌های مختلف نباشید، امروز چهار پروژه ورزشی مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری اهواز گفت:‌ فرمانداری اهواز آمادگی همکاری با تمام ادارات به ویژه اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان که سرمایه اصلی جوانان است را دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.