اهواز؛

تعویض و نصب 2 دستگاه ولو بر روی خط لوله 42 سراسری گاز

عمليات تعويض و نصب دو دستگاه ولو 42 و 36 اينچ در تأسيسات تقويت فشار گاز شهيد آتش پنجه در خوزستان با موفقيت به اتمام رسيد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نجف بلالي مدير منطقه يک عمليات انتقال گاز گفت: اين کار با هدف کاهش ريسک هاي عملياتي موجود و به منظور انتقال پايدار و ايمن گاز و افزايش فشار قوي خط لوله 42  اينچ سراسري اول انجام شد.

وی اظهار داشت:  بر اساس گزارش نشت يابي و اعلام نشت شديد ولوهاي 42 و 36 اينچ، تعويض ولوهاي معيوب در دستور کار قرار گرفت و اين عمليات به همت شبانه روزي کارکنان عمليات خطوط لوله و با نظارت واحدهاي H.S.E ، بازرسي فني و همکاري ساير ادارات و واحدها در مدت زمان 8 روز با موفقيت به پايان رسيد.

بلالی تصریح کرد: همزمان با اجراي عمليات تعويض و نصب دو دستگاه ولو در تاسيسات شهيد آتش پنجه، عمليات اخذ انشعاب 12 اينچ درخواستي شرکت گاز استان کهگيلويه و بوير احمد نيز صورت پذيرفت که با برنامه ريزي هاي صورت گرفته اين عمليات ها با حداقل اختلال در گازرساني مصارف شهري و روستايي و با رعايت کامل ملاحظات ايمني اجرايي گرديد.

 مدير منطقه يک عمليات انتقال گاز افزود: در اين عمليات 240 مترمکعب خاکبرداري، 752 اينچ قطر برشکاري، 510 اينچ قطر جوشکاري و 406 اين قطر راديو گرافي صورت گرفت و اميدواريم با برنامه ريزي مدون و منظم و انجام کارهاي مهم و تعميراتي، امسال گام مهمي در هرچه پايدارتر نمودن انتقال گاز که رسالت اصلي مناطق عملياتي است برداشته شود و بتوانيم در زمان پيک مصرف، در شرايط کاملا ايمن و بدون توقف روند تداوم انتقال گاز را داشته باشيم.

منطقه يک عمليات انتقال گاز با ١٠ تاسيسات تقويت فشار و دو هزار و ٢٥٠ کيلومتر خطوط اصلي، سه استان خوزستان، کهگيلويه و بويراحمد و بخشي از چهارمحال و بختياري را زير پوشش دارد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.