به منظور توسعه همکاری‌های دو جانبه علمی و فرهنگی صورت گرفت؛

سفر رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به تانزانیا و آفریقای جنوبی

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی روز سه شنبه نهم شهریورماه به منظور تبادل نظر و توسعه روابط علمی و فرهنگی با آفریقای جنوبی، وارد زنگبار در تانزانیا شد 

سفر رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به  تانزانیا و آفریقای جنوبیبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابوذر ابراهیمی ترکمان رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی روز سه شنبه 9 شهریور ماه به منظور تبادل نظر و توسعه روابط علمی و فرهنگی با آفریقای جنوبی، و تانزانیا وارد زنگبار شد و مورد استقبال مقامات محلی از جمله علی جمعه وزیر فرهنگ و رزکی جمعه وزیر آموزش زنگبار ، جعفری سفیر کشورمان و باقری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

وی پس از زنگبار به دارالسلام خواهد رفت و در ادامه نیز به آفریقای جنوبی سفر خواهد کرد. ابراهیمی در این سفر که به دعوت مقامات رسمی این دو کشور انجام شده در زمینه های علمی - دانشگاهی ، فرهنگی، تبادل هیئت های فرهنگی و هنری،روند اجرای توافقنامه ها و تفاهمنامه های فرهنگی و ... مذاکره و به بحث و تبادل نظر خواهد پرداخت.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر دیدارهای رسمی، از مراکز فرهنگی، علمی ، دانشگاهی، کتابخانه ملی دو کشور بازدید و در سمینار روابط فرهنگی ایران و تانزانیا در دانشگاه دارالسلام که با حضور و سخنرانی رییس جمهور سابق این کشور همراه خواهد بود شرکت و به سخنرانی خواهد پرداخت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار