ارومیه؛

اغاز عمليات اجرايي تعريض محور ارتباطي پلدشت - مرگنلر

پروژه تعريض محور ارتباطي پلدشت - مرگنلر و اصلاح هندسي تقاطع اين محور با حضور مدير كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي و مدير عامل منطقه آزاد ماكو كلنگ زني شد .

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدير كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي در مراسم كلنگ زني محور ارتباطي پلدشت – مرگنلر گفت : با در نظر گرفتن موقعيت جعرافيايي شهرستان پلدشت ، محور ارتباطي پلدشت – مرگنلر به عنوان تنها مسير اصلي دسترسي به مركز شهرستان و پايانه مرزي پلدشت مي باشد و با توجه به اينكه محور موجود پاسخگوي نياز فعلي شهرستان و در خور پايانه مرزي نمي باشد كلنگ زني اين محور موجب ارتقا جاده از راه فرعي به راه اصلي و تحقق مطالبه مردم خواهد بود .

داريوش نصر افزود : تعهدات اداره كل راه شهرسازي استان آذربايجان غربي اجراي عمليات آسفالت ريزي در دولايه است و تعهدات سازمان منطقه آزاد ماكو در تعريض محور ارتباطي پلدشت – مرگنلر زير سازي و احداث ابنيه فني است.

اين پروژه به طول 23كيلومتر در فاز اول با مشاركت سازمان منطقه آزاد ماكو و توسط اداره كل راه و شهرسازي استان آذربايجان غربي و با صرف اعتباري بالغ بر 300 ميليارد ريال آغاز شده و دسترسي به پايانه مرزي پلدشت را تسهيل مي كند.

لازم به ذكر است فاز دوم اين پروژه به محض تكميل و اتمام عمليات آسفالت ريزي فاز اول، فاز دوم با همان مشخصات در ضلع ديگر اين محور اجرايي خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.