اصفهان؛

کمبود زمین از مشکلات شهر فلاورجان است

شهردار فلاورجان گفت: در شهر فلاورجان با کمبود زمین مواجه هستیم و اگر هم زمینی باشد قیمت‌ آن بالا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر احمد زندآور در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار داشت: بودجه شهرداری فلاورجان بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان است که تنها ۴۰ میلیارد تومان آن در بخش عمرانی هزینه شده است.

وی بیان داشت: افتتاح پروژه ورودی و خروجی اتوبان ذوب آهن به شهر فلاورجان، افتتاح پروژه میدان بزرگ جمهوری اسلامی، افتتاح پروژه تعریض بلوار ۴۵ متری امام خامنه‌ای از مهمترین پروژه های عمرانی فلاورجان است.

شهردار فلاورجان تصریح کرد: افتتاح پروژه پارک سوار اتوبوسرانی و مینی بوسرانی شهر فلاورجان، افتتاح پروژه ایستگاه تاکسی بین شهری شهر فلاورجان و کلنگ زنی احداث زورخانه شهر فلاورجان از دیگر پروژه‌های این شهر است.

وی اظهار داشت: کلنگ‌زنی احداث زورخانه شهر فلاورجان، کلنگ‌زنی احداث بلوار ملاصدرا و مرمت پل تاریخی شهر فلاورجان و کلنگ‌زنی عملیات ساماندهی و زیباسازی حاشیه زاینده‌رود از دیگر پروژه‌ها شهرداری فلاورجان در سال جاری است.

زندآور با اظهار اینکه در فلاورجان با کمبود زمین مواجه هستیم و اگر هم زمینی باشد قیمت‌ آن بالا است، ادامه داد: اجرای طرح تفصیلی شهر فلاورجان یکی از اقدامات مهمی بود که در طور دو سال و نیم خدمت پیگیری آن را انجام دادیم و در شرف عملیاتی کردن آن هستیم.

وی به کاشت ۵ هزار اصله درخت در سطح فلاورجان اشاره کرد و افزود: در فلاورجان در حوزه توسعه فضای سبز فاصله چندانی با میزان استاندارد آن نداریم به طوری که سرانه هر نفر در شهر فلاورجان از فضای سبز ۲۱ مترمربع است.

شهردار فلاورجان گفت: نهضت آسفالتی که در فلاورجان به اجرا گذاشته شد به گونه‌ای بود که تنها طی دو سال کوچه پس کوچه های محله گارماسه را آسفالت کردیم، چراکه کوچه های این محله بسیار طویل و زیاد است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار