یزد؛

آغاز عملیات آبررسانی به هشتاد در صد روستاهای استان یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از عملیات آبرسانی به هشتاد درصد روستاهای واجد شرایط استان تا پایان سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛سید حسینی گفت: با توجه به مشکلات منابع آب روستاها  باید یکسری مجتمع آب رسانی طراحی کنیم که در این زمینه بیست وچهار مجتمع مصوب شده است که مشغول به آب رسانی هستند.

وی با بیان اینکه عملیات آب رسانی چهارده روستا نیز تا آخر امسال با اعتباری بیش از سی وسه میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، افزود: در استان یزد از لحاظ زیر ساختها در زمینه گاز تمام شهرهای استان از گاز برخوردار هستند به غیر از شهر بهاباد که عملیات گاز رسانی آن تازه شروع شده است .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: در استان یزد از هفتصد و سی روستای واجد شرایط گاز رسانی پانصد روستا گاز رسانی انجام شده صد و بیست و چهار روستا مشغول پیمانکاری هستند و شصت روستا نیز تا آخر سال آینده گاز رسانی می شود.
 
سید حسینی با بیان اینکه در مجموع نود و نه درصد جمعیت شهری و بالغ نود و دو درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز برخوردارند و این ضریب نفوذ از میانگین کشوری چهار درصد بالاتر است، گفت: تمام شهرهای استان از نعمت لوله کشی آب و آب رسانی برخوردارند و از هزار و صد روستای واجد شرایط آب رسانی هفتصد روستا تحت پوشش آب وفضلاب قرار گرفته است .

 وی در پایان اعلام کرد:  قراداد عملیات فاضلاب و پساب شهرهای بافق , مهریز , اردکان و میبد انجام شده و شهر یزد هم سی درصد تحت پوشش فاضلاب است که برای انجام ما بقی آن با بخش خصوصی صحبت شده تا انجام شود .

انتهای پیام/ی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار