عزیزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

وام 10 میلیونی ازدواج بدون هماهنگی تصویب شد/ ادعای بی پولی بانک ها را کسی پاسخگو نیست

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وام 10 میلیونی ازدواج بدون هماهنگی با بانک ها به تصویب رسید که در حال حاضر اعطای آن با مشکلات زیادی همراه است.

وام 10 میلیونی ازدواج بدون هماهنگی تصویب شد/ ادعای بی پولی بانک ها را کسی پاسخگو نیستعبدالرضا عزیزی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: وام 10 میلیونی ازدواج بدون هماهنگی با بانک ها به تصویب رسید که در حال حاضر بانک ها ادعای نبود سرمایه لازم و ناتوانی در پرداخت وام را دارند.

وی با بیان اینکه وام 10 میلیونی یک قانون است و قانون نیز لازم الاجرا، افزود: با وجود تصویب این قانون، هنوز برخی از بانک ها در پرداخت وام 10 میلیونی اهمال می کنند و از اجرای قانون سرباز می زنند.

عزیزی ادامه داد: متاسفانه در خصوص پرداخت وام در برخی از شهرها، بی عدالتی صورت می گیرد، به گونه ای که تعدادی از متقاضیان به مدت طولانی در صف انتظار قرار گرفته اما بعضی دیگر به سرعت وام را دریافت می کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه تمکین نکردن برخی بانک ها به پرداخت وام را، هیچ دستگاهی نه پاسخگو است و نه اینکه برخورد جدی با تخطی گران صورت می گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
ما که 3 میلیونی هم بود نگرفتیمش
آخرین اخبار