اصفهان؛

برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی کوثر با شرکت 500 ورزشکار در اصفهان

جشنواره فرهنگی، ورزشی کوثر ویژه خانواده های نیروی زمینی سپاه با شرکت 500 ورزشکار به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید آیت الله صدوقی اصفهان دیروز در نشست خبری بمناسبت برگزاری این مسابقات افزود: این جشنواره از سیزدهم تا شانزدهم شهریور سالجاری در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار خواهد شد.
سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر سیدرضا مرتضویان با بیان اینکه ورزشکارانی از 30 یگان در این مسابقات حضور خواهند داشت، گفت: ورزشکاران حاضر در این جشنواره در رشته های تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی 10 متر ، شنا (کرال و قورباغه)، آمادگی جسمانی، والیبال، تنیس روی میز(تیمی و انفرادی) و دارت (تیمی سه نفره) شرکت می کنند.
مرتضویان با بیان اینکه در این مسابقات از داوران ممتاز کشور استفاده خواهد شد، گفت: مسابقات از سیزدهم شهریور با پذیرش و اسکان تیم ها در محل دانشگاه تربیت معلم(پردیس باهنر) آغاز می شود و تا شانزدهم شهریور ادامه خواهد داشت.
وی گفت: مراسم افتتاحیه این مسابقات از ساعت هشت صبح روز یکشنبه چهاردهم شهریور در ورزشگاه پیروزی با شرکت تیم های ورزشی، همراهان، سرپرستان، مربیان و عموم خانواده ها و مدعوین استانی برگزار خواهد شد.
رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید آیت الله صدوقی گفت: اختتامیه این مسابقات نیز روز سه شنبه شانزدهم شهریور در سالن همایش های دانشگاه تربیت معلم برگزار خواهد شد.
بیست و یکمین دوره این جشنواره پس از گذشت چند سال برای دومین بار در استان اصفهان و برای اولین بار به میزبانی بیمارستان آیت الله شیخ صدوقی در اصفهان برگزار می شود.
از عوامل اصلی انتخاب بیمارستان شهید آیت الله صدوقی اصفهان برای برگزاری بیست و یکمین جشنواره کوثر ، کسب رتبه اول ورزشی در جشنواره به مدت پنج سال و برخورداری از زیرساخت های لازم برای اجرای مسابقات از سوی این بیمارستان است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.