فرشته بابایی: بزرگترین مشکل ما جذب حامی مالی است

سرمربی تیم فوتبال بانوان آرسن تهران گفت : شرایط تیم ما بسیار خوب و ترکیب کامل شده است و تنها دغدغه اصلی ما جذب حامی مالی برای حضور در لیگ کوثر سال جاری است.

فرشته بابایی: بزرگترین مشکل ما جذب حامی مالی استفرشته بابایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران اظهارکرد:  تیم ما در لیگ دسته یک شرایط خوبی داشت به طوری که توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم.
وی در خصوص مشکلات پیش رو در لیگ برتر بانوان افزود : در حال حاضر هیئت تهران با توجه به آن 2 درصدی که تیم های آقایان قرار است به تیم های بانوان حاضر در لیگ برتر اختصاص بدهد از ما حمایت می کند ،ولی برای حضور در لیگ باید حامی مالی جذب کنیم، زیرا تیم های نفت تهران و پیکان که در حوزه بانوان فعالیت نمی کنند و استقلال هم که تیم خودش را دارد پس بودجه ای از این طریق برای حمایت ما از جانب این تیم ها وجود ندارد.
سرمربی تیم فوتبال بانوان آرسن تهران در خصوص ترکیب تیمش عنوان کرد: تلاش کرده ایم 18 بازیکنی که در دسته یک در اختیار داشتیم را حفظ کنیم و 7 بازیکن سوپر لیگی هم به ما اضافه شدند که بهتر است فعلا اسامی آنها را اعلام نکنم.
وی در باره نحوه و زمان تمرین تیم فوتبال بانوان آرسن تهران تصریح کرد : بازیکنان اصلی تیم هم اکنون در ملارد مشغول تمرین هستند ولی به دلیل نداشتن اسپانسر  نمی توانیم از بازیکنان شهرستانی بخواهیم به ما اضافه شوند.

بابایی در پایان خاطر نشان کرد : تمام مدارک و ترکیب تیم ما کامل است و تنها دغدغه جذب حامی مالی است که متاسفانه در حوزه بانوان این امر کاری دشوار است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا خزایی
۲۲:۰۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
من یکی از ساگرد های خانم فرشته بابایی هستم که در باشگاه حجاب مارلیک ما تمرین میکنیم و حرفم رو باور کنین و ایشون یه خواهر ۱۹ ساله به نام لیلا بابایی دارند
آخرین اخبار