اهواز؛

جانبازان حقانیت نظام اسلامی را ثابت می‌کنند

نماينده ولي فقيه در خوزستان گفت: جانبازان حقانيت نظام جمهوري اسلامي را ثابت مي کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،آيت الله سيد محمدعلي موسوي جزايري در آئين افتتاح مرکز توانبخشي جانبازان قطع نخاعي بنياد شهيد خوزستان در اهواز که با حضور جمعي از مسئولان ملي و استاني برگزار شد، با بيان اينکه شهدا جان خود را براي انقلاب و اسلام دادند، اظهار کرد: جانبازان و خانواده هاي آنها ولي نعمتان ما هستند، جانبازان از خود ، خانواده و فرزندانشان گذشتند.

وي تاکيد کرد: خدا خواست جانبازان به عنوان سند زنده اثبات مظلوميت نظام، شهيد نشوند و با اين حالت به اسلام خدمت کنند.

امام جمعه اهواز تصريح کرد: جانبازان با اين حالت به اسلام خدمت مي کنند و مظلوميت اسلام، مقام معظم رهبري و نظام را به نمايش مي گذارند و هرکسي اين افراد والامقام را ببنيد متوجه مظلوميت نظام مي شود.

آيت الله موسوي جزايري عنوان کرد: جانبازان زجرهايي را تحمل مي کنند که هر لحظه آن ثواب است و اين افراد با حيات جانباز خود به اسلام و نظام اسلامي خدمت مي کنند.

وي اضافه کرد:  جانباز بودن مقام معظم رهبري افتخار بزرگي براي کشور است و براي خود جانبازان هم باعث افتخار است که رهبر انقلاب جزو صنف آنها است.

نماينده ولي فقيه در خوزستان گفت: از شخصيت جانبازان قدرداني و از اين حرکت بنياد شهيد و همچنين حمايت هاي استاندار خوزستان براي راه اندازي مرکز توانبخشي تشکر مي کنم.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.