کرمانشاه؛

نرخ تورم کرمانشاه یک درصد پایین تر از نرخ متوسط کشور

نرخ تورم کرمانشاه یک درصد پایین تر از نرخ متوسط تورم در کل کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: بر اساس آمار ارایه شده نرخ تورم کرمانشاه یک درصد پایین تر از نرخ متوسط تورم در کل کشور است.
 رضا رحیمی صبح امروز در چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته نرخ تورم استان در ماه جاری یک درصد از میانگین کشوری پایین تر بوده است.
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری افزود: این موفقیت چشمگیر با تلاش های سازمان ها و مجموعه هایی همچون صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف و ... به دست آمده است که جای تقدیر بسیار دارد.  نبض بازار در دست مدیریت استان است
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: بر اساس آمار ارایه شده نرخ تورم کرمانشاه یک درصد پایین تر از نرخ متوسط تورم در کل کشور است.
به گزارش واحد خبر روابط عمومی و  امور بین الملل استانداری؛ رضا رحیمی صبح امروز در چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته نرخ تورم استان در ماه جاری یک درصد از میانگین کشوری پایین تر بوده است.
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری افزود: این موفقیت چشمگیر با تلاش های سازمان ها و مجموعه هایی همچون صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق اصناف و ... به دست آمده است که جای تقدیر بسیار دارد. 

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، نرخ ، تورم ، درصد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.