ساری،

توقیف خودروهایی با خلافی 100 ميليون ریالی

دو دستگاه خودرو با 100 ميليون ريال خلافی در مازندران توقيف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئيس پليس راهنمايی و رانندگی مازندران از توقيف دو دستگاه خودرو با 100 ميليون ريال خلافی در شهرستان های سوادکوه و عباس آباد خبر داد .

سرهنگ مهدی باقری افزود: در اجرای طرح های ترافيکی تابستانه و انتظام بخشی به معابر عمومی، ماموران پليس راهنمايی و رانندگی شهرستان سوادکوه، يک دستگاه خودروی سواری پژو 206 را به علت تجاوز از سرعت مجاز متوقف کردند.

وی گفت: ماموران با بررسی صورت گرفته از سامانه مرکز اجرائيات دريافتند، اين خودرو دارای 56 ميليون و 500 هزار ريال خلافی است.

رئيس پليس راهنمايی و رانندگي مازندران افزود: در همين ارتباط، ماموران پليس راهنمايی و رانندگی شهرستان عباس آباد، نيز در اجرای طرح ترافيکی و برخورد با تخلفات حادثه ساز، يک دستگاه خودرو پژو 206 را به علت استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی متوقف کردند.

سرهنگ باقری گفت: ماموران با بررسی انجام شده از سامانه مرکز اجرائيات، دريافتند، اين خودرو نيز دارای 45 ميليون و 500 هزار ريال خلافی است.

وی با اشاره به اعمال قانون و انتقال خودروهای توقيفی به پارکينگ افزود: وسايل نقليه توقيفی برای سير مراحل قانونی برابر ماده 8 قانون رسيدگی به تخلفات راهور، به پارکينگ منتقل شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.