ساری،

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه مازندران با کمیسیون قاچاق کالا و ارز

کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و دانشگاه مازندران تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معاون فرهنگی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در نشست مشترک اعضای کمیته فرهنگی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و دانشگاه مازندران با اشاره به ضرورت اقدامات فرهنگی و تبلیغی هوشمندانه برای پیشگیری از مصرف کالای قاچاق گفت: از یک میلیون عنوان کتاب منتشر شده در سالهای اخیر فقط 185 کتاب با موضوع قاچاق بود.

نگارش نژاد با بیان اینکه از این تعداد ، 40 عنوان کتاب منتشر شده ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بوده، شمار پژوهش ها و پایان نامه های دانشگاهی در این زمینه را اندک برشمرد و افزود: از 323 هزار پایان نامه تحصیلات تکمیلی ارائه شده در کشور فقط 47 پایان نامه درباره قاچاق بود که این آمار قابل تأمل است.

پیر فلک دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران نیز در این نشست با تأکید بر ضرورت گسترش همکاری ها گفت: در حمایت از ارائه کنندگان پایان نامه ها و پژوهش های مرتبط با قاچاق ،برای هر تحقیق 10 تا 80 میلیون ریال اختصاص می یابد.

در این نشست اعضای کمیته فرهنگی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در زمینه همکاری علمی و پژوهشی با دانشگاه مازندران تفاهم نامه امضا کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار