فرکی: هر دوتیم پرسپولیس و سایپا خسته بودند/ برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: دو تیم پرسپولیس و سایپا با وجود خستگی بازیکنان خود بازی خوبی را به نمایش گذاشتند

فرکی: هر دوتیم پرسپولیس و سایپا خسته بودند/ برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارمسرمربی تیم فوتبال سایپا در گفتگو باخبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال باشگاه خبرنگاران گفت: بازیکنان پرسپولیس و سایپا هر دو در شرایط خستگی و تمرین‌های فشرده در این مسابقه حاضر شدند.

وی ادامه داد: بازیکنان هردوتیم تمرینات پر فشاری را گذرانده بودند با این حال توانستند موقعیت های خوبی را خلق کنند و در نهایت هر تیم دو گل به ثمر رساند.

فرکی در خصوص شرایط بازیکنانش در این دیدار عنوان کرد : بازیکنان ما در شرایط خستگی بازی کردند با این حال از عملکردشان راضی هستم و این بازی برای ما خیلی مفید بود و نقاط ضعفمان را بررسی کردیم تا بتوانیم تا شروع لیگ آنها را رفع کنیم.
 
وی ادمه داد: در نیمه اول بازی به دلیل اینکه هر دو تیم تقریبا از ترکیب ثابت خود استفاده کردند بازی جدی تر بود و در نیمه دوم هر دوتیم سایپا و پرسپولیس تغییراتی را در ترکیب داشتیم که طبیعی بود مقداری هم زمان بازی را دچار وقفه کرد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص تیم پرسپولیس تصریح کرد: تیم فوتبال پرسپولیس  چند بازیکن ملی پوش خود را در اختیار نداشت و باتوجه به اینکه بازی رود رو در لیگ را هم سپری کردیم بنظر فرصت خوبی برای هردو تیم بود به هر حال تیم پرسپولیس همیشه بازیکنان بزرگی دارد و صدر نشین است وامیدوارم هر تیمی که شایسته است به موفقیت برسد.

فرکی درباره بازی محکم و خشن هر دو تیم گفت: محکم بازی کردن توصیه من بود نه اینکه کسی را بزنند. این فوتبال است و در بازی‌های رسمی حریف به ما رحم نخواهد کرد و باید تمرین محکم و جوانمردانه بازی کردن را انجام می‌دادیم اما محکم بازی کردن عمدی در دو تیم نبود.

وی در باره بازی فردا ایران وقطر عنوان کرد: برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و همه بسیج شدند تا تیم ملی در نخستین بازی خود  در راه جام جهان به موفقیت برسد زیرا این بازی به عنوان بازی خانگی امتیازش مهم است.

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس ، سایپا ، فرکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار